Advertisement

ינון מגל רחלי רוטנר - ינון מגל לקח אחריות על מעשיו על סדר היום הטלוויזיה החברתית / רחלי רוטנר נגד ינון מגל, סיבוב שני.

ינון מגל רחלי רוטנר - ינון מ×'ל לקח אחריות על מעשיו על ס×"ר ×"יום ×"טלוויזי×" ×"×—×'רתית / רחלי רוטנר נגד ינון מגל, סיבוב שני.. אתה עבריין מורשע, אולי קצת צניעות. רחלי רוטנר, עובדת לשעבר של חכ ינון מגל, התוודתה הבוקר (יום ג') בפוסט בפייסבוק כי הוא הטריד אותה מינית. שהחכ מהבית היהודי הטריד אותה במסיבת הפרידה מהאתר ■ עובדים אחרים סיפרו שעובדות עזבו את המסיבה נסערות כי מגל נגע בהן ■ מגל התנצל אך סירב להגיב לעדויות החדשות ■ בנט זימן אותו לשיחה. עיתונאית וואלה רחלי רוטנר מסרה אתמול עדות במשטרה בעקבות הפוסט שהעלתה לפייסבוק, ושבו טענה כי חכ ינון מגל (הבית היהודי) העביר לה מסרים מיניים. טוב, אז בואו נתחיל מזה שהתשובה שלילית.

רחלי רוטנר , ב לקסיקון הספרות העברית החדשה . בעקבות פרשיית חכ ינון מגל והעיתונאית רחלי רוטנר הודיע מגל על פרישתו מראשות סיעת הבית היהודי בכנסת, חכ שולי מועלם תחליף אותו בתפקיד. רחלי רוטנר, אנחנו לא מכירות (גם לא מכירה את בעלך) אבל תודה שבחרת לא לשתוק. עיתונאית וואלה רחלי רוטנר מסרה אתמול עדות במשטרה בעקבות הפוסט שהעלתה לפייסבוק, ושבו טענה כי חכ ינון מגל (הבית היהודי) העביר לה מסרים מיניים. חוקרי המשטרה גבו ממנה עדות על יחסיה עם מגל ועל הדברים שאמר לה לטענתה לפני כשנה בפאב בתא במסיבת פרישתו מתפקיד עורך האתר.

×
×"צל The Shadow לא יאמן אחות של רחלי רוטנר יוצאת ל×"×'נת ינון מ×'ל אפילו ×"יא ×"×'×™× ×" את ×"תר×'יל ×"מסריח של אחות×" תשתפו Facebook from lookaside.fbsbx.com
חוקרי המשטרה גבו ממנה עדות על יחסיה עם מגל ועל הדברים שאמר לה לטענתה לפני כשנה בפאב בתא במסיבת פרישתו מתפקיד עורך האתר. משמש כמגיש בערוץ 20, ושדרן בתחנת 103fm. אחותה הצעירה ממנה היא הסופרת ליאת רוטנר. לא רואה מצב שבנט מעיף את מגל מהבית היהודי, הוא יודע ממזמן שהוא האס במפלגה שלו, וככל הנראה מנהיג עתידי בימין. מעניין מאוד למה רוטנר לא דיברה עד היום. 5,600 פוסטים לעומת 1,600 פוסטים שעסקו ברוטנר, שבאותו יום פרסמה. ינון מגל נגע בישבנים של נשים וניסה לנשקן; פרשת ינון מגל התפרצה עליהם בבת אחת.

לא רואה מצב שבנט מעיף את מגל מהבית היהודי, הוא יודע ממזמן שהוא האס במפלגה שלו, וככל הנראה מנהיג עתידי בימין.

ועכשיו, כתבת חדשות 2, דפנה ליאל, חושפת את תלונתה של אישה רביעית הטוענת שינון מגל. טוב, אז בואו נתחיל מזה שהתשובה שלילית. בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי benjamin willard שמתחילה ב רחלי רוטנר מאשימה את ינון מגל. זה מה שקרה כשניסינו לכתוב את הלהיט של ישראל. לא התקבלה תגובתה של רוטנר. ינון מגל ובן כספית בראיון עם חכ יאיר לפיד. הפוסט שבא כרעם ביום בהיר מפרט על כמה מהדברים המטרידים שאמר לה ינון מגל. מפגש כואב עם העולם האמיתי, בווליום היסטרי. רוטנר פירסמה אתמול בפייסבוק פוסט שבו. אבל בני הזוג רחלי רוטנר ואריאל ויסמן מסכימים על דבר אחד ‑ אין פרות קדושות. לשעבר העורך הראשי של אתר וואלה! חוקרי המשטרה גבו ממנה עדות על יחסיה עם מגל ועל הדברים שאמר לה לטענתה לפני כשנה בפאב בתא במסיבת פרישתו מתפקיד עורך האתר. בפוסט שכתבה רחלי רוטנר היא טוענת כי חכ מגל השמיע באזניה התבטאויות מיניות במסיבת הפרישה שלו מהתקשורת:

רוטנר נולדה בנתניה למשפחה דתית. בפוסט שכתבה רחלי רוטנר היא טוענת כי חכ מגל השמיע באזניה התבטאויות מיניות במסיבת הפרישה שלו מהתקשורת: יום שלישי י''ב בכסלו תשע''ו 09:01 24.11.15. מגל לא נשאר חייב ותקף: גם זו אלימות נגד נשים.

פרשת ינון מ×'ל כך ×–×
פרשת ינון מ×'ל כך ×–×" נרא×" ×'רשתות ×"×—×'רתיות from medias.timeout.co.il
חוקרי המשטרה גבו ממנה עדות על יחסיה עם מגל ועל הדברים שאמר לה לטענתה לפני כשנה בפאב בתא במסיבת פרישתו מתפקיד עורך האתר. שלומי בסדר ושלומו של ינון לא בסדר הגיע הזמן שהדובר של משפחת נתניהו יופיע במדים של המשפחה ויפסיק ללכלך. רחלי רוטנר, כותבת, מאיירת וציירת קומיקס, בין היתר באתר וואלה! ובמגזין רייטינג. למה בשואה נהרגו רק 6 מליון יהודיות? 0 ответов 0 ретвитов 5 отметок «нравится». אבל בני הזוג רחלי רוטנר ואריאל ויסמן מסכימים על דבר אחד ‑ אין פרות קדושות. לאחר לימודים תיכוניים באולפנה, שרתה בשירות לאומי. עכשיו הם משתפים פעולה בעונה החדשה של 'טלוויזיה מהעתיד' ומסבירים איך התמודדו עם הסערה שפרצה כשהיא כתבה שינון מגל הטריד אותה. רוטנר נולדה בנתניה למשפחה דתית.

מפגש כואב עם העולם האמיתי, בווליום היסטרי.

עיתונאית וואלה רחלי רוטנר מסרה אתמול עדות במשטרה בעקבות הפוסט שהעלתה לפייסבוק, ושבו טענה כי חכ ינון מגל (הבית היהודי) העביר לה מסרים מיניים. רחלי רוטנר, אנחנו לא מכירות (גם לא מכירה את בעלך) אבל תודה שבחרת לא לשתוק. רחלי רוטנר, שפרסמה בפייסבוק את הפוסט שהציף עדויות נוספות להטרדות מיניות מצד ינון מגל, הצליחה לעשות היסטוריה: לא התקבלה תגובתה של רוטנר. בעקבות פרשיית חכ ינון מגל והעיתונאית רחלי רוטנר הודיע מגל על פרישתו מראשות סיעת הבית היהודי בכנסת, חכ שולי מועלם תחליף אותו בתפקיד. מגל לא נשאר חייב ותקף: אבל כך ממש נכתב באתר רכילות וזה ממש, אבל ממש, עיצבן את ככל שהזמן חולף, נראה כי פרשת ינון מגל וההורדות המיניות רק הולכת ומסתבכת. רחלי רוטנר, כותבת, מאיירת וציירת קומיקס, בין היתר באתר וואלה! ובמגזין רייטינג. בן כספית וינון מגל בראיון עם רהמ לשעבר אהוד אולמרט ועל כל הנושאים שעל סדר היום. ינון מגל נגע בישבנים של נשים וניסה לנשקן; נכון, אבל השאלה היא איך זה נאמר, באיזו סיטואציה. רוטנר נולדה בנתניה למשפחה דתית. אחרי שישה ימים סוערים הודיע חבר הכנסת tmwdfpadביום השלישי לפרסום נרשמה דעיכה בדיבור על רוטנר ועלייה חדה מאוד בשיח סביב מגל:

רוטנר נולדה בנתניה למשפחה דתית. ינון מגל נגע בישבנים של נשים וניסה לנשקן; שלישי, 24 נובמבר 2015 14:42. אחותה הצעירה ממנה היא הסופרת ליאת רוטנר. חוקרי המשטרה גבו ממנה עדות על יחסיה עם מגל ועל הדברים שאמר לה לטענתה לפני כשנה בפאב בתא במסיבת פרישתו מתפקיד עורך האתר.

ינון מ×'ל פורש מ×
ינון מ×'ל פורש מ×"כנסת רחלי רוטנר ×'ת×'ו×'×" ×'פייס×'וק כלכליסט from images1.calcalist.co.il
הפוסט שבא כרעם ביום בהיר מפרט על כמה מהדברים המטרידים שאמר לה ינון מגל. אבל בני הזוג רחלי רוטנר ואריאל ויסמן מסכימים על דבר אחד ‑ אין פרות קדושות. חבר הכנסת ינון מגל הודיע הבוקר (ב') ליור הבית היהודי נפתלי בנט כי הוא מבקש לסיים את תפקידו כחבר כנסת. לא התקבלה תגובתה של רוטנר. ינון מגל, אם תעסקו בו, תהפכו אותו למישהו. ועכשיו, כתבת חדשות 2, דפנה ליאל, חושפת את תלונתה של אישה רביעית הטוענת שינון מגל. גם זו אלימות נגד נשים. כך הגיבה רחלי רוטנר, שהפוסט שלה בפייסבוק הצית את הפרשה בעניינו

מגל לא נשאר חייב ותקף:

ברקע לדברים פרסמה רחלי רוטנר, עיתונאית באתר וואלה פוסט בפייסבוק שלה שבה טענה כי חהכ ינון מגל הטריד אותה מינית בזמן שערך את אתר וואלה ובמסיבת הסיום כשפרש מגל פרסם פוסט. רחלי רוטנר במגעים להצטרפות לתוכניתו החדשה של גורי אלפי בשידורי קשת בערוץ 2. רחלי רוטנר , ברשת החברתית טוויטר. בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי benjamin willard שמתחילה ב רחלי רוטנר מאשימה את ינון מגל. עיתונאית וואלה רחלי רוטנר מסרה אתמול עדות במשטרה בעקבות הפוסט שהעלתה לפייסבוק, ושבו טענה כי חכ ינון מגל (הבית היהודי) העביר לה מסרים מיניים. משמש כמגיש בערוץ 20, ושדרן בתחנת 103fm. רחלי רוטנר, כתבת 'וואלה' שעבדה תחת ינון מגל בעת שהאחרון שימש כעורך האתר, הגיבה לפני מספר דקות להצהרתו של מגל בתקשורת וזאת לאחר שהבוקר הודיעה משטרת ישראל על סגירת תיק. כל הזמן שעבדנו יחד הייתי חרמן עלייך. בעקבות פרשיית חכ ינון מגל והעיתונאית רחלי רוטנר הודיע מגל על פרישתו מראשות סיעת הבית היהודי בכנסת, חכ שולי מועלם תחליף אותו בתפקיד. שהחכ מהבית היהודי הטריד אותה במסיבת הפרידה מהאתר ■ עובדים אחרים סיפרו שעובדות עזבו את המסיבה נסערות כי מגל נגע בהן ■ מגל התנצל אך סירב להגיב לעדויות החדשות ■ בנט זימן אותו לשיחה. חושב על הציצי שלך והתחת שלך, כמה שהם news, רחלי רוטנר, פרסמה הבוקר פוסט בפייסבוק בו היא טוענת כי חכ ינון מגל (הבית היהודי), שהיה בעבר העורך הראשי באתר, השמיע באזניה התבטאויות מיניות. מגל לא נשאר חייב ותקף: רחלי רוטנר , ב לקסיקון הספרות העברית החדשה .

הפוסט שבא כרעם ביום בהיר מפרט על כמה מהדברים המטרידים שאמר לה ינון מגל ינון מגל. רחלי רוטנר , ב לקסיקון הספרות העברית החדשה .

Posting Komentar

0 Komentar